Termeni si Conditii
DETALII GENERALE
Va rugam sa cititi cu foarte mare atentie acesti ,,Termeni şi Conditii”, denumiti in continuare si “Acordul” sau “Termeni de Utilizare”, inainte de a utiliza sau a beneficia de serviciile oferite de Asociația Clubul Rotary Iași. Prezentul acord stabileste termenii legali si conditiile de utilizare a site-ului www.rotaryiasi.ro, a plasarii unei donatii si a coloborarii dintre asociatie si beneficiari.
Site-ul www.rotaryiasi.ro este administrat de catre Asociația Clubul Rotary Iași, identificata prin CIF 9323684, avand sediul social in Bld. Carol I, Nr. 27, Biroul 5, et. 1, Iași, România, email: arhiva@rotaryiasi.ro.
www.rotaryiasi.ro este o platforma de donatii, utilizata de catre Asociația Clubul Rotary Iași, prin care deruleaza campanii de strangere de fonduri din donatii cu ajutorul carora sunt ajutate cazuri sociale si umanitare.
ACCEPTAREA TERMENILOR
Serviciul este oferit sub rezerva acceptarii tuturor termenilor si conditiilor prevazute in acest Acord. In situatia in care nu sunteti de acord cu termenii prezenti, daca sunteti in momentul in care doriti sa plasati o donatie, va rugam sa nu o plasati, iar daca doriti sa fiti unul din beneficiarii nostri, nu veti putea fi.
Orice accesare a www.rotaryiasi.ro va fi considerata, de acum incolo, acceptarea acestor Termeni si Conditii.
Asociatia isi rezervă dreptul, la propria discretie, sa modifice sau sa inlocuiasca acesti ,,Termeni si Conditii” prin postarea termenilor actualizati pe site. Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati periodic Termenii si Conditiile de Utilizare pentru eventualele modificari, iar utilizarea in continuare reprezintă acceptarea acestor modificari.
Asociatia isi rezerva dreptul unilateral si discretionar de a modifica, suspenda sau intrerupe serviciul in orice moment.
INTELESUL TERMENILOR
In sensul celor de mai jos, vom folosi urmatorii termeni avand urmatoarele intelesuri:
Beneficiar = orice persoana care primeste orice fel de ajutor din partea asociatiei;
Potential beneficiar = orice persoane care a depus o cerere de ajutor, si urmeaza sa fie verificata de catre asociatie in vederea oferirii de ajutor financiar sau material;
Parinte / Parinti = reprezentantul legal al beneficiarului, daca acesta este minor;
Reprezentant legal = este persoana care reprezinta in mod legal beneficiarul, oricare ar fi el;
Caz social = orice persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi sunt cu caracter social, personal, sau economic;
Caz caritabil = orice persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi sunt cu caracter social, personal, sau economic;
Activitate / actiune sociala = este o activitate de ajutorare cu caracter social, menita sa ajute sau sa raspunda unor nevoi a unui grup de beneficiari, cu nevoi cu caracter social, personal sau economic;
Activitate caritabila = este o activitate de ajutorare cu caracter social, menita sa ajute sau sa raspunda unor nevoi a unui grup de beneficiari, cu nevoi cu caracter social, personal sau economic;
Caz umanitar = este o persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi tin de sanatate;
Activitate umanitara = este o activitate de ajutor, care raspunde unei nevoi a unui grup, nevoi cu caracter de sanatate;
Donatie generala = este donatia realizata pe desktop, pe butonul rosu ,,Doneaza acum”, casuta de donatie avand textul ,,Donatie generala”, neavand nici o destinatie catre un caz anume.
Donatie cu destinatie = este donatia realizata pe butonul rosu ,,Doneaza” din pagina de caz, avand in casuta de donatie textul ,,Donati pentru: nume caz”
Donator = orice persoana care a facut o donatie pe aceasta platforma de donatii si strangere de fonduri (online cu cardul sau prin Paypal), cat si prin transfer bancar sau donatie prin SMS.
Site / www.rotaryiasi.ro = platforma de donatii
Colaborator – persoana voluntara sau cu care asociatia are un contract de prestari de servicii, in vederea indentificarii cazurilor sociale si umanitare, cat si realizarea activitatii de promovare si strangere de fonduri;
Voluntar – persoana care se implica sporadic in activitatea de ajutorare, sau persoana care are incheiat cu asociatia un contract de voluntariat;
Magazin caritabil – este magazin online de vanzari de produse si servicii, avand ca scop generarea unui profit net in cadrul asociatiei, si directionarea lui pentru atingerea scopului si obiectivelor asociatiei;
Fundraising – activitate de strangere de fonduri din donatii;
Fundraiser – persoana care se ocupa de fundraising sau strangerea de fonduri din donatii
I. SELECTAREA CAZURILOR UMANITARE / SOCIALE
Strangerea de fonduri se face pe prezenta platforma de donatii www.rotaryiasi.ro. Intreaga activitate de strangere de fonduri este transparenta si la vedere. Nu strangem fonduri pe strada.
Orice probleme legate de donatii, transparenta, probleme tehnice legate de modalitatile de donatie, nedumeriri, intrebari, dubii, nemultumiri, etc, va rugam sa le transmiteti in cel mai scurt timp pe email: arhiva@rotaryiasi.ro. Veti primi raspuns si clarificari in cel mai scurt timp;
LA FINALUL CAMPANIEI DE STRANGERE DE FONDURI, DACA A FOST STRANSA TOATA SUMA NECESARA SAU BUNURILE NECESARE:
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, este de acord ca, costul operatiilor, tratamentelor, medicamentelor, etc, sa se plateasca direct de catre asociatie noastra umanitara in contul spitalelor, farmaciilor, in schimb vom avea facturile fiscale drept dovada si transparenta;
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul acestuia, este de acord ca orice aparat medical necesar sa fie cumparat direct de catre asociatie pe baza unei facturi fiscale, si donat beneficiarului printr-un contract de donatie si proces verbal de predare primire. In felul acesta aparatul medical / bunul cumparat, va fi donat si va intra in posesia beneficiarului campaniei;
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal acestuia, este de acord ca, in cazul in care beneficiarul urmeaza un tratament de lunga durata care necesita plati lunare, asociatia noastra umanitara sa nu ofere / sa nu plateasca beneficiarului la finalul campaniei toata suma stransa, ci aceasta sa se plateasca lunar (sau de cate ori este nevoie si exact suma de care are nevoie), pana la finalizarea tratamentului si a sumei de care dispune in urma campaniei de strangere de fonduri. Suma care se va plati se va stabili de comun acord cu beneficiarul sau reprezentantii legali ai acestuia, si va fi stipulata in contractul de sponsorizare;
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul acestuia, este de acord ca, in cazul in care asociatia sustine financiar beneficiarul pentru a suporta cheltuielile pe care acesta le are in spital aferente bolii si pe o durata mai indelungata (transport, medicamente, hrana, etc), aceasta sustinere nu poate fi mai mare de 1 an de zile, iar termenul va fi stipulat in contractul de sponsorizare.
Asociatia va stabili de comun acord cu beneficiarul ce suma se va plati lunar, timp de un an de zile. Suma poate fi modificata pe parcursul colaborarii de comun acord intre asociatie si beneficiar, in functie de nevoile beneficiarului.
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal acestuia, este de acord ca orice suma in plus fata de nevoile beneficiarului, stransa in urma campaniei de strangere de fonduri organizate pentru beneficiar, sa fie redirectionata catre alti beneficiari, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care asociatia este implicata, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii.
Sumele in plus reprezinta:
- Sumele stranse peste suma stabilita conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre beneficiar si / sau reprezentantii legali ai acestuia si asociatie, suma care va fi facuta publica pe www.rotaryiasi.ro, aferenta cazului;
- Sumele stabilite pentru plata campaniilor de promovare pe Facebook conform cu contractul de sponsorizare si ramase necheltuite;
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, este de acord ca, beneficiarul nu poate pretinde sumele care sunt stranse in plus fata de nevoile sale stabilite initial conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre asociatia si beneficiar sau reprezentantul legal al acestuia. De asemenea, sunt de acord ca directionarea fondurilor stranse in plus pentru beneficiar sa fie redirectionate catre alte cazuri umanitare, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care este implicata asociatia, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii, la hotararea asociatiei;
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia sunt de acord ca, asociatia sa nu ofere fonduri beneficiarului pentru care s-a strans o anumita suma de bani in urma unei campanii de strangere de fonduri, fara ca beneficiarul sa poata justifica modul in care aceste fonduri sunt cheltuite in interesul si scopul pentru care acestea s-au strans. In momentul plasarii unei donatii, prin acceptarea ,,Termeni si conditii’‘, donatorul transmite asociatiei incredere, raspundere si responsabilitatea folosirii donatiei in scopul stabilit;
In cazul in care se primesc din partea donatorilor direct bunuri prin asociatie, oferirea acestora catre beneficiari se va face pe baza unui proces verbal de predare primire;
In cazul in care beneficiarii primesc direct de la donatori bunuri, asociatia noastra nu este obligata si va nu face un proces verbal de predare primire;
In cazul in care un donator ofera bani direct unui beneficiar, asociatia noastra nu poate emite chitanta de donatie pentru suma oferita, nu este raspunzatoare de folosirea banilor de catre beneficiar si nu ofera un raport donatorului, raport personal sau public pe site-ul asociatiei. In acest caz, toata raspunderea privind modul de folosire a banilor donati ii revine direct donatorului si beneficiarului;
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, sunt de acord ca, daca in urma campaniei de strangere de bunuri nu s-au strans toate bunurile necesare, atunci:
- Daca problema beneficiarului pentru care s-a facut campania de strangere de bunuri poate fi rezolvata chiar si intr-o masura mai mica si cu bunurile partial donate, atunci aceste bunuri vor fi donate beneficiarului pe baza unui contract de donatie si a unui proces verbal de predare – primire;
- Daca bunurile partial donate in urma campaniei de strangere de bunuri nu va rezolva in nici cea mai mica masura problema beneficiarului pentru care s-au strans bunurile, atunci acestea vor fi redirectionate catre alte cazuri aflate in atentia asociatiei;
- Beneficiarul nu va putea avea pretentii asupra acestor bunuri, pentru ca prin donatia de bunuri facuta de catre donatori, acestia prin acceptarea acestor ,,Termeni si conditii” la plasarea donatiei au acceptat aceste conditii, si au plasat increderea, raspunderea si responsabilitatea gestionarii bunurilor donate in seama asociatiei.
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul acestuia sunt acord ca, daca in urma unei campanii de strangere de fonduri pentru un beneficiar, nu s-a strans toata suma necesara decat o parte din ea, mai mica sau mai mare, atunci:
- Daca problemele acelui beneficiar pentru care s-au strans fondurile pot fi rezolvate si partial cu o suma mai mica, atunci beneficiarul va primi fondurile stranse partial in urma campaniei de strangere de fonduri;
- Daca suma stransa in urma campaniei de strangere de fonduri este prea mica si problema beneficiarului nu poate fi rezolvata, atunci acea suma stransa va fi redirectionata catre un alt beneficiar care are sanse mai mari de reusita, sau caruia ii mai lipseste o suma mica pana la cea totala de care are nevoie, sau va fi directionate catre alte proiecte si activitati de orice natura in care este implicata asociatia.
- Daca suma stransa in urma campaniei de strangere de fonduri este prea mica pentru rezolvarea problemei beneficiarului, acesta nu poate avea pretentii asupra acestei sume. In momentul plasarii donatiilor, donatorii au acceptat ,,Termeni si conditii” , si au fost de acord ca donatia sa fie redirectionata catre alti beneficiari, proiecte sau activitati ale asociatiei, plasand in felul acesta increderea, raspunderea si responsabilitatea asociatiei pentru gestionarea corespunzatoare a donatiilor.
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantii acestuia sunt de acord ca, daca in timpul campaniei de strangere de fonduri, sau dupa incheierea campaniei in perioada in care sponsorul / asociatia inca are de oferit fonduri beneficiarului, daca in acest timp in cel mai nefericit caz benefiarul decedeaza, atunci:
- Daca pana la momentul decesului, beneficiarul a beneficiat de tratament, interventii chirurgicale, medicamente, etc, pe care asociatia urma sa le plateasca pe baza de factura, acestea vor fi platite de catre asociatie;
- Donatiile stranse ramase dupa plata sumelor conform cu pct. 22.a de mai sus, vor fi redirectionate catre alti beneficiari aflati in atentia asociatiei noastre, proiecte, sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia;
- Sumele donate in contul asociatiei dupa decesul beneficiarului, vor fi redirectionate catre alte fondul de rulment, cazuri umanitare, proiecte sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia;
- Parintii, copii, rudele apropiate, etc, nu pot avea pretentii asupra donatiilor stranse in timpul campaniei de strangere de fonduri pana la decesul beneficiarului. Donatorii, in momentul plasarii donatiei, au acceptat ,,Termeni si Conditii” prin care isi dau accordul ca in cazul in care beneficiarul moare in timpul campaniei de strangere de fonduri, donatia lui sa fie redirectionata catre alti beneficiari aflati in atentia asociatiei, catre proiecte sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia. In felul acesta, donatorii plaseaza increderea, raspunderea si responsabilitatea gestionarii donatiilor in seama asociatiei;
- Donatorul prin plasarea unei donatii pe platforma de donatii si beneficiarul sau reprezentatii legali ai acestuia, sunt de acord ca, orice donatie efectuata dupa data finalizarii campaniei de strangere de fonduri, sa fie distribuita catre un alt caz, proiect sau actiune in care este implicata asociatia;
- Sponsorul / asociatia, poate hotara in functie de specificul fiecarui caz sa ofere suport financiar si dupa decesul beneficiarului, dar numai pentru cheltuielile si datoriile ramase neachitate pentru beneficiar, si NUMAI justificate pe baza de factura;
- Donatorul prin plasarea unei donatii si beneficiarul sau reprezentatii legali ai acestuia, sunt de acord ca, in cazul decesului beneficiarului, asociatia nu va acoperi din donatii costurile de inmormantare, nici de repatriere in tara daca este cazul, sau alte cheltuieli / costuri care nu sunt justificate pe baza de factura. Donatiile ramase nefolosite vor fi redirectionate catre fondul de rulment, alte cazuri umanitare, proiecte si activitati caritabile, sau de orice natura ar fi ele, in care este implicata asociatia.
Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia sunt de acord ca, orice folosire a donatiilor / bunurilor sa se faca de catre si sub supravegherea asociatiei, pe baza unor documente justificative. La finalul fiecarei actiuni, asociatia noastra va vizita cazul la domiciliu /spital, ( acolo unde se poate si este cazul), va evalua modul in care ajutorul nostru a adus schimbari in viata beneficiarului, va face un raport scris si va realiza materiale video, foto, interviuri cu beneficiarul, care in final vor fi postate pe site-ul asociatiei ca dovada a activitatii si a faptului ca acel caz / proiect / beneficiar a fost ajutat.
II. CATEGORIILE (VULNERABILE) PRINCIPALE DE PERSOANE PE CARE LE AJUTAM
Asociatia noastra se implica in actiuni de ajutor umanitar, social, educativ si de sanatate, pentru urmatoarele categorii de persoane vulnerabile:
– Copiii strazii;
– Familii sarace cu multi copii;
– Batrani singuri, neputinciosi si saraci;
– Copiii orfani;
– Mame vaduve;
– Mame singure cu copii, fara posibilitati de intretinere;
– Bunici care isi cresc singuri nepotii, fara posibilitati materiale;
– Familii sarace cu nevoi speciale de ajutor;
– Adaposturi pentru batranii strazii;
– Camine de batrani;
– Orfelinate;
– Copii si tineri cu note bune la scoala sau abilitati speciale care au nevoie de sustinere pentru dezvoltare sau participare la competitii, olimpiade, etc;
– Persoane / familii sarace, care locuiesc in zone defavorizate si care pot dovedi ca au capacitatea de a dezvolta o activitate sau un mic business care in final sa ii ajute sa obtina un venit pentru a iesi din saracie;
III. PE CINE NU AJUTAM
Asociatia noastra umanitara NU ajuta si nu desfasoara campanii de strangere de fonduri si donatii pentru urmatoarele categorii de persoane:
– nu ajutam persoane sau familii care au posibilitate sa munceasca dar nu doresc sa munceasca;
– nu ajutam persoane sau familii carora li s-au oferit posibilitatea de a munci dar au refuzat sa munceasca in mod nejustificat;
– nu ajutam persoane care si-au lasat locul de munca din motive nejustificate si acum cer ajutor;
– nu ajutam persoane care au venituri suficient de mari incat sa le acopere strictul necesar;
– nu ajutam tineri care au capacitatea si puterea de a munci dar nu doresc sa faca lucrul acesta sau nu se straduiesc sa isi caute un loc de munca;
– nu ajutam persoane dependente de alcool sau droguri;
– nu acordam ajutor tinerilor care au abandonat scoala din motive nejustificate si care acum cer ajutor;
– nu ajutam persoane care se dovedesc ca nu au stiut si nu stiu sa isi administreze bine si responsabil resursele financiare;
Asociatia noastra NU ajuta si NU desfasoara campanii de strangere de fonduri sau donatii pentru urmatoarele probleme sau nevoi:
– Plata utilitatilor restante;
– Plata ratelor la banca;
– Plata pentru procesul de divort;
– Nu platim deplasari in strainatate pentru gasirea unui loc de munca;
– Nu platim costuri de notariat pentru diferite cauze;
– Nu platim ,,atentii” pentru doctori in spitale;
– Nu platim amenzi;
– Nu platim datorii la camatari;
– Nu imprumutam bani indiferent de motive;
– Plata avocatilor pentru rezolvarea unor probleme de orice natura;
IV. MODALITATI DE DONATIE
Punem la dispozitie toate modalitatile de donatie, de la cele clasice pana la cele mai moderne, rapide, usoare, securizate si transparente. Mai jos sunt prezentate pe scurt aceste modalitati de donatie.
- Donatia prin card este foarte simpla si foarte rapida. Alegi modalitatea de donatie prin card si vei fi redirectionat catre o pagina securizata. Donatia prin card este facilitata si securizata de Euplatesc.ro. Donatia o poti face de oriunde ai fi avand un computer sau telefon cu conexiune la internet si cardul personal.
Daca donatia iti este respinsa, sunt doua motive:
a.1 ai are o restrictie pentru a face plati, trebuie doar sa suni la banca sa iti ridice restrictia;
a.2 nu ai activat codul 3D Secure, in acest caz trebuie sa suni la banca pentru a-ti activa codul 3D Secure;
a.3 folosesti un card care nu este acceptati de procesatorul nostru de plati online.
2. Donatiile prin transfer bancar se pot face in doua moduri:
a) Transfer bancar online (OP)
Pentru acest lucru trebuie sa beneficiezi de serviciul de Online Banking al bancii tale si sa dispui de un token. Te vei conecta online in contul tau bancar si vei face un transfer bancar online obisnuit, introducand unul din conturile asociatiei noastre in care doresti sa faci donatia, in functie de valuta pe care o alegi.
Donatia va ajunge la noi a doua zi daca este facuta dintr-un cont din Romania, sau va ajunge in 2-3 zile daca este facuta dintr-un cont dintr-o alta tara.
b) Transfer bancar la ghiseul de la banca
b.1. Un operator va procesa extrasele de cont de la fiecare fiecare banca unde avem dechise conturi bancare pentru a primi donatii;
b.2. Donatiile efectuate din Romania de la banci diferite fata de bancile cu care asociatia noastra lucreaza, vor intra in contul nostru in maxim 2 zi lucratoare de la momentul efectuarii donatiei de catre donator.
Suntem constienti ca unii donatori prefera sa doneze direct beneficiarului, alti donatori au incredere in ONG-uri, ca acestea vor gestiona in mod corect, responsabil si transparent donatiile primite.
In acest sens, incurajam donatorii sa doneze pentru beneficiarii nostri folosind modalitatile si procedurile de donatie securizate si transparente pe care asociatia noastra le ofera si le pune la dispozitie.
De ce sa donati prin modalitatile de donatie oferite de noi:
– fondurile donate sunt contabilizate;
– garantam buna lor gestionare si folosire;
– garantam transparenta 100% in folosirea si gestionarea lor.
– Firmele isi pot deduce sumele donate din impozitul pe profit, oferindu-le posibilitatea ca donatia sa se faca prin contract de sponsorizare;
– La finalul campaniei de strangere de donatii pentru un beneficiar, oferim rapoarte financiare, scrise si video. Realizam interviuri si prezentari video in care cei care au fost ajutati vor marturisi si vor prezenta modul in care au fost ajutati de catre noi, astfel incat, cei care au donat sa poata vedea modul in care donatia lor a fost folosita. De asemenea, modul in care a fost ajutat un beneficiar poate fi verificat la fata locului.
V. APARTENENTA ASOCIATIEI
Asociatia Clubul Rotary Iași:
– nu este afiliata nici unui partid politic;
– nu este afiliata si nu apartine nici unui cult religios.
– nu face discriminari de: rasa, etnie, nationalitate, religie, orientare sexuala, etc.
OFERIREA DE INFORMATII FALSE
Beneficiarul si donatorul sunt de acord ca, daca asociatia a primit informatii false de orice natura din partea beneficiarului campania sa fie oprita imediat.
In acest context campania de strangere de fonduri va fi oprita:
- daca asociatia umanitara constata ca beneficiarul a oferit informatii false de orice natura care au avut ca scop influentarea deciziei de alegere a cazului, campania de strangere de fonduri va fi oprita imediat;
- asociatia va anunta beneficiarul despre intreruperea campaniei de strangere de fonduri si motivele care au condus la aceasta decizie;
- fondurile stranse pana la momentul intreruperii campaniei de strangere de fonduri, vor fi redirectionate in totalitate catre alti beneficiari sau campanii de strangere de fonduri aflate in derulare, la hotararea asociatiei;
- daca asociatia afla despre furnizarea informatiilor false de catre beneficiar dupa finalizarea campaniei de strangere de fonduri, si daca in acest timp asociatia detine inca in totalitate sau partial sumele stranse in urma campaniei de strangere de fonduri, aceste sume se vor redirectiona catre alti beneficiari sau campanii de strangere de fonduri aflate in desfasurare, proiecte sau activitati in care este implicata asociatia, la alegerea asociatiei.
Asociatia Clubul Rotary Iași organizeaza campanii de strangere de fonduri pentru cumpararea de bunuri pentru cazuri sociale: alimente, rechizite scolare, jucarii etc. In acest sens, donatorul care plaseaza o donatie pentru o astfel de campanie sau proiect, este de acord cu urmatoarele:
- Cazurile sociale care vor primi ajutor material din partea asociatiei sunt cele selectate de catre asociatie;
- Asociatia are dreptul sa primeasca, pe langa donatiile in bani, direct bunuri din partea donatorilor persoane fizice sau sponsorizari din partea persoanelor juridice, pe care le va oferi in mod direct cazurile sociale;
- Asociatia isi rezerva dreptul sa modifice numarul persoanelor ajutate cu bunuri de orice fel, marind sau micsorind numarul acestora fata de numarul anuntat initial in campania de strangere de fonduri, in functie de: fondurile stranse, cheltuielile de mediatizare, cheltuielile de distribuire a bunurilor, capacitatea organizatorica de distribuire a bunurilor, sau din orice alt motiv;
- Daca pe langa sumele stranse total sau partial intr-o campanie, asociatia va primi in mod direct bunuri in natura, aceasta isi rezerva dreptul de a nu mai cheltui fondurile stranse, distribuind cazurilor sociale doar bunurile primite. In acest sens, donatorul este de acord ca asociatia sa redirectioneze fondurile ramase catre un alt caz, proiect, sau orice alte activitate in care este implicata asociatia, indiferent de natura ei.
- Daca in urma campaniei de mediatizare si strangere de fonduri, donatorii se vor deplasa personal la un caz social aflat in atentia noastra, ajutandu-l in mod direct cu bani sau bunuri, asociatia nu va mai acorda ajutor acelui caz. Fondurile ramase in plus vor fi redirectionate catre un alt caz, fondul de rulment, proiect sau activitate in care este implicata asociatia, indiferent de natura ei, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii.
Pentru orice neclaritati, nelamuriri sau intrebari, ne puteti contacta la:
E-mail: arhiva@rotaryiasi.ro